Tuesday, April 22, 2014

CoQHealth Plus

 
CoQ Health Plus ini mengandungi campuran Coenzyme Q10 (CoQ10), Vitamin E dan ekstrak teh hijau. Apa yang dimaksudkan dengan Coenzyme Q10 tu? CoenzymeQ10 adalah sejenis jisim yang menyerupai vitamin yang dijumpai di dalam setiap sel dalam badan kita. Para saintis berpendapat jantung kita mengandungi 10 kali lebih banyak CoQ10 dari organ lain. Ini kerana jantung kita adalah organ yang paling kuat bekerja kerana ia berdegup kira-kira 100,000 kali sehari. Degupan ini berlaku dengan adanya tenaga. Pada usia muda tubuh badan mungkin tiada masalah mengeluarkan tenaga untuk degupan jantung tetapi ia mula bermasalah ketika kurangnya pengeluaran tenaga pada usia 50-an dan seterusnya. Degupan jantung akan menjadi lemah. 

 

 

 Kalau anda nak tahu, CoQ10 juga boleh didapati di dalam makanan harian kita seperti daging lembu, ayam, brokoli, bunga kobis, kekacang,bayam dan soya. Oleh kerana usia kita yang semakin meningkat, adalah digalakkan untuk mengambil supplement CoQ10 ini yang setara dengan kandungan CoQ10 di dalam tubuh badan kita.

Dengan pengambilan sebiji sehari supplement CoQ Health Plus ini, ia akan membantu mengurangkan gejala-gejala masalah jantung seperti sesak nafas, sukar tidur dan bengkak. CoQ10 dapat meningkatkan pengeluaran tenaga di dalam otot jantung dan juga meningkatkan kekuatan jantung untuk mengepam darah ke seluruh badan.
 

SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR
HAFIZAH BINTI RAMBLI
ID:1087108
FB : MZ Shaklee Vita-store
✉ 013-8888966
email : hafizahs.r@gmail.com
COD :  Kuching , Samarahan dan kawasan yang berdekatan.
Penghantaran POS ke Seluruh Malaysia | Semenanjung, Sabah & Sarawak

No comments: